Obsah fóra DAMyko
Domov Amatérských Mykologů
výroba substrátu hydrolýzou
odeslat nové téma   Odpovědět na téma   Obsah fora -> Pěstírna - Pěstování hub
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
breca
Anonymní





PříspěvekZaslal: pá 13. července 2007 10:39
  Předmět: výroba substrátu hydrolýzou
Odpovědět s citátem Url adresa tohoto příspěvku

Jsen si vědom, že jsem na amatérském webu, ale v případě jakýkoliv reklamací hledej chybu u sebe, ne u výrobce. Chcešli si vyrobit substrát doma, nepoužívej teplo, je to problematické, ale použi a kup si k tomu hydrolýzní bakterie, vychází to asi 80 Kč na kubík materiálu tj. na 10kg hlívy. Nebo zkus dielektrické ošetření, funguje to s přehledem, při zájmu pokračování po ohlase. lze i foto zaslat, až zjistím jak
Návrat nahoru
Bob
Site Admin


Založen: 04. 11. 2005
Příspěvky: 9085
Bydliště: Kladno-Mimoň

PříspěvekZaslal: pá 13. července 2007 11:58 Odpovědět s citátem Url adresa tohoto příspěvku

... jen povídej! Smile Kde to koupíš, jak to uděláš, ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Anonymní






PříspěvekZaslal: pá 13. července 2007 14:27 Odpovědět s citátem Url adresa tohoto příspěvku